Fatmanur12345 daha 1 yıl olmuş yaşınız gençse hemen tedavi sürecine girip kendinizi strese sokmayın. Stresten uzak kalmak da önemli bu süreçte. Biz tedavileri bıraktık sağlıklı beslendik eşim spor yaptı. Bir süre sonra hamile kaldım kendiliğimden. Soğan suyu da denedim 1 kere, adetimi geciktirdi sonraki ay yine adetim geçti ve hamile kaldığımı öğrendim. Doktor eşime de bana da folik asit kullanmayı önermişti bir de.