Sosyolokum Kızlar merhaba bebeğim için oda Yapicaz ama geceleri yanima koyabileceğim yada oturduğumuz odaya taşıyabileceğim sallanır beşik alicam.deneyimi olan önerisi olan anneler yardim lütfen. Bebegi Gorebilecegimiz bişey mi olmalı sizce😘😍
Sonay Sosyolokum ben Taşınabilir Beşik aldım civilden oğlumda ona benzer bişey aldım normal mobilya beşikte var ama küçük olduğu için onda yalpalabıyor oyuzden Taşınabilir Beşik en iyisi oğlumda ki iyiydi civildekini daha kullanmadım ama memnun kalacağımı umuyorum 😊. 99 tlye almıştım
Sonay Obsesifk ben anne yanı almadım ufak bişey aldım plastik Taşınabilir 😊 ikinci çocuk olduğu için gerek duymadım baska mobilya beşiğimde var siz heves ediyorsanız ALIN bence 😊
Yamanyaman Obsesifk canım ben bambuuu aldım 1000 tlye anne yanı ayrıyetten odasında büyük beşik aldık. Anne yanı gerekli☺
Obsesifk Evim iki oda olduğu için bi yatak odasına götürcem bi oturma odasına ay şimdi böyle yazınca düşündüm de doğsada sevsek be ! 🤩
Obsesifk Sonay bende öyle küçük bişey alcam taşınabilir ablam yeğenimin beşiğini vericek büyüdüğünde ahşap almıcam olmasa alırdım ama şimdi boşa masraf gibi geliyor