hepoyleolurzaten__ Doğumdan sonra neyle korunmayı düşünüyorsunuz Tüplerini bağlatip pişman olan oldu mu Ben doğum sırasında bağlatmayı düşünüyorum ama pişman olurum diye korkuyorum 3 çocuğum var şuan ikizlere hamileym
Hellili hepoyleolurzaten__ ben de ikizlere doğum yaptım ve ilaçla korunuyorum şuan zaten afedersiniz ikizler iki yaşa gelene kadar çok da bi cinsel hayatınız kalmıyor yani ben her yönteme açıktım ama doktorum kesinlikle sadece kondom öneririm dedi başlatmanın da iki çeşidi var sanırım yakılarak bağlanınca bi daha gebe kalma ihtimali olmuyor
emirtimr1 bende merak ediyorum bilgi sahibi birisi varsa,ilk hamileliğim sonrasında nasıl korunmak istediğimi bilmiyorum açıkcası
hepoyleolurzaten__ Sibel3434 Aynen dogumuma 1 ay kaldı ikilemdeyim insanlık hali başımıza herşey gelir diye düşünüyorum ama sonrasında bağlat gitsin diyorum
Nurcantas65 Kola takılan impilant var.Adeti bozuyormuş o da,ya hep kanama yapıyor yada kesiyor. İlaç alırım yüksek ihtimal ben ama o da aşırı pahalı
Sibel3434 hepoyleolurzaten__ benımde aynı doğuma 1 ay kaldı 3 uncu gebeligım kendımce yeter 3 tane rabbım sağlık versın diyorum baglatayım diye 2 tabe nırmal doğum yaptım bu Sesrzyan olacak öyle olursa bilmiyorum normal doğumda çok zor geçti ama sonu güzel Sesrzyan dan da çok korkuyorum bilmiyorum son durum ne olursa bebiş nasıl gelmek isterse hayırlısı olsun diyorum 2 doğum unda zorlukları var
hepoyleolurzaten__ Sibel3434 Sağlıkla alın kucağınıza benim hepsi sezeryan artık riskliye giriyo bu gebeligimde bile doktor bulmakta zorlandım hem ikiz olduğu için hem 4 sezeryan olduğu için hiç bir hastane bakmak istemedi her gittiğim doktor bağlatmami söyledi bakalım
hepoyleolurzaten__ Hellili İlacı ben unutuyorum devamlı ya içtim sanıyorum yada unutup günde iki defa içtiğim oluyor iğneler falan da kullandım hormonlarımi maf etti en mantıklısı bağlatmak geliyor 😂 üç çocukta cinsellik bitmediyse ikizlerde de bitmez diye düşünüyorum