Merhabalar 🌸 bende sizin haftalarda böbrek ağrısı yaşadım resmen açısından kivrandim doğum yapıyor zannettim , Allah düşmanıma vermesin .. 29. Haftamda gittiğimde doktor serum verip parolun yüksek dozunu uyguladi iki kere onun dışında başka bişey kullanilmiyor malesef bol bol su içmem gerektiğini söyledi her 6 saatte bir parol alabilirsin diyordu yanlış hatırlamıyorsam inşallah sizinde biran evvel geçer çok geçmiş olsun..💐