Lütfen yargılamayın 😅 bir oğlum var doktorum bu bebeğimin de erkek olduğunu söyledi ve bu ultrason resmini verdi içimden hep kız geçti o nedenle bir türlü emin olamıyorum kordon olma ihtimali yok mudur 😂 bu şekilde cinsiyet görülüp sonra değişen oldu mu merak ettim. Doktorum çok emin olarak erkek dedi değişmez dedi 😅