Kızlar 23 haftalığım son bir aydır falan üstümde aşırı bir ağırlık var resmen elim kolum kalkmıyor akşamları yürüyeyim diyoruk bacaklarım resmen tutmuyor yürüyemiyorum kilom desen o da yok dün bir şey almaya çıktım dışarı zor yürüdüm gitmiyor bacaklaırm kalçalarım agrıyor çok gece de yürürken de ağlayasım geldi sıcaktan mı hamileliktenmi başka bir şeyden mı oluyor benim gibi olan var mı bu durum elimi kolumu çok bağlıyor çocuğa bir şey almaya gidemiyorum resmen evden çıkıp 😞