Eceecetin Kızlar 38 haftalıgım sapsarı bir akıntı geliyor 3 gündür dün antibiyotik yazdı doktorum kullandım bugün ama peceteye silince baya yoğun geliyor enfeksiyon demişti doktorum ama ciddi bir durum dedi yaşayan oldu mu hiç bu derece yoğun olmamıştı
CeylanAk 12 haftalıkken bende yaşamıştım çok yoğun akıntı vardı sarı renkte enfeksiyon dedi doktor tekli toz kullandım geçirmişti bol suyla beraber