Amine35 Plasenta 1.5cm aşağı yerleşimli ama posterior dedi doktor. Böyle olupta normal doğum yapan varmı ilk doğumum normal bunda sezeryan olmak istemiyorum bilgisi olan ??
Eliff_gny Amine35 plasenta posterior aşağı yerleşimli demek eğer plasenta yukarı çıkmazsa normal doğum yapamazsınız