HelloooMomy Kızlar bebek kıyafetlerini yıkıyorum. Kurutma var ve bebek modu var. Kurutmaya atayım mı yoksa asıp mı kurutayım?
emirtimr1 HelloooMomy ben ilk defa yıkadığım için kurutmada kurttum sonuçta imalattan çıkmış yün tüy ne varsa alsın diye sonrasında atar mıyım bilmiyorum ama daha bi korunaklı geliyor nedense😂
gktgmom HelloooMomy ben kurutma makinesinin önerilmediğini biliyorum bu yüzden hepsini asarak kuruttum zaten havalar çok sıcak olduğu için kısa sürede kuruyor
Mervecvk94 HelloooMomy bende sormuştum burda kurutma kullanan anne çok. Sıkıntı olmadığı söylendi. Yazın hadi asarız da kışın kurutma makinesine atmayı düşünüyorum.
huzunkovankusu HelloooMomy valla kurutma daha kolay ama çok küçültüyor kıyafetleri. Ben o yüzden yazın genelde asıyorum. Kışın da çocuklarınkini petek üstlerinde falan kurutuyorum.
gmz10 Ben asarak kuruttum ilk defa yıkandığı için çekermiş gibi geldi bir de. İlerleyen zamanda kurutmaya atarım gibi geliyor.
Myrtle HelloooMomy 2 aylik kizim dogdugundan beri tum kiyafetlerini kurutma makinasina atiyorum kucultmedi. 1.25 bebek programinda kurutuyorum