ozge-barlas28 Kızlar merhaba. 31+2 haftalık hamileyim. Vajinada mantar enfeksiyonu oluştu. Doktor fitil ve krem verdi . Benim gibi rahatsızlığı olan var mı ? Önerilerinizi yazar mısınız ?