Sevinc-Berna87 Kızlar dün doktora gittim Nst düzenlı sancı cikti bende bisey yok sadece baskı ve alt bölgede agrı var bebegin kafası bayagı derinde dedi doktor ama catı muanesi falan yapmadi eve yolladi yat dinlen dedi ama acılmam falan varmıdır insan korkuyor
neanladinyurdagull Sevinc-Berna87 sancı olduğu için çatı muanesi yaparak doğumu tetiklemek istememiştir iyisinide yapmış.Henüz küçük benimde sancılarım 34 çokdu hafifte pembemsi kanamam olmuştu 1 gün doğumhanede kaldım serumlar geciktiriciler ciğer geliştirici vs doğum durduruldu 1 hafta sonra 35 de suyum geldi artık mecbur doğurdum.Bol bol yat dinlen en azından 2 hafta daha dursun içerde minik
neanladinyurdagull Sevinc-Berna87 2 gün kontrol amaçlı kaldı tahliller vs yapıldı rutin kontroller sonrasında çıktı