merhabalar doktora gititğimde 25+3 düm doktorum baş aşağı pozisyonda dedi o günlerde bebeğin hareketlerini çok az hissediyorum bir hareket var ama çok derinlerdeydi bu hafta 27+0 da tahlil vermek için gittim yine baş aşağı dedi yine hareketleri 2 gündür çok derinlerde hissediyorum ondan önce baya hareketli be çok hissediyodum pozisyonla alakalı olabilir mi acaba