Kaderimmmm16899 Kızlar sizin bu haftalar başladı mı ödem Şuan şişmiş durumdayım bi an önce doğurmak istiyorum cok sıcak durup durup terliyorum sizde durum nasıl 😊😊🤦🤯
Minikmercimek_ Kaderimmmm16899 bende sismeye basladım çok canım 2 haftadıf falan 33 haftalgm dün kontrolum vardı söyledim baktı doktor idrar istedi önemli bişey olduğunu söyledi biraz korktum acıkcası
Melikemrvvv Kaderimmmm16899 valla 37. Haftadan bildiriyorum bende 30 ken şiş hissediyordum ama yanılıyormuşum asıl şimdi şişliğin ve doğurma isteğinin ne olduğunu gördüm🤣
Mercimekannesi45 Kaderimmmm16899 e yatabiliyorum ne oturabiliyorum son iki ay nasıl geçer bilmiyorum rabbim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin
Kaderimmmm16899 Mercimekannesi45 İnşallah canım ama iyi değilim bugün kasıldı yürümekte zorlanıyorum 😳