Nisanur4542 banada başı küçük bebeğin küçük dediler.Ama doğururken o küçük kafa yırttı bitaraflarimi dikişlik oldum hiç de küçük değilmiş yani.Gayet sağlıklı doğdu hatta şuan 8 aylık başı da gelişimi de çok normal.Bingildagi erken kapandı ama ilk çocuğumunda erken kapanmıştı.Hicbir sorunumuzda yoo endiselenmeyin.