Oyku3005 ay ben de kalacağım sanırım. 15 gün var diyor uygulama. Erken gelir diye umdum ama kızım çok inat. Asla aşağı inmiyor. Sanırım ağustosa kalacak. Goygoyuna 3 gün daha bekleyeyim aslan burcu filan olsun diyordum ama artık burç murç gücüm kalmadı. Bugün Türkçe ve yabancı kaynaklarda gördüğüm bütün doğum başlatma tuşlarına basacağım. İnşallah temmuz ayında pozitif doğum hikayesi yazarım buraya.