babyiscoming_ Çok sık ishal oluyorum buda çok sancı yapıyor karnıma aynı durumu yaşayan var mı bu haftalarda
Gokkusagi53 babyiscoming_ patates hasla ye pilav yap ye gazoz iç bunlar rahatlatır muz ye 2 3 tane üst üste
Merve-metin babyiscoming_ kabız olmaktan iyidir canım en azından bağırsakların çalışıyor 9 haftalık hamileyim kabızlıktan dert yanıyorum ne yaparsam yapayım bir türlü çözüm yok 🤦♀️
babyiscoming_ Egaa44 evet aynen otururken karnımdan sesler geliyor rahatsız ediyor bu durum beni ya bir de çalışıyorum iş yerinde çok sık tuvalete gitmek can sıkıcı😏
babyiscoming_ Merve-metin ikisinin ortası olması lazım canım ishalde günlük yaşantını çok etkiliyor ve aşırı karın ağrısı yağıyor maalesef
Merve-metin babyiscoming_ evet canım maalesef ikisinin ortası yok bende kabızlıktan karın kasık ağrısı çekiyorum ve çalışınca çok daha zor ağlayacak raddeye geliyorum bide üstüne mide bulantısı ekleniyor şu ilk 3 aylık dönem bitse rahatlayacaz belki de