Edaacar-ozkan Kızlar crp 300 sezeryan oldum sezeryan yerim enfeksiyon kapmış doktor 1 haftada yatarsın 1 ayda diyor bu durumu yaşayan var mı
Hiranurunannesiii Edaacar-ozkan Baya yüksek çıkmış. Benim kızımın 104 falandı, 4 gün yatmıştı hastanede. 40 a düştüğünde çıkmıştık, antibiyotiğe drvam etmiştik. Çok geçmiş olsun, kısa sürede düşer inşallah.