Hem normal hemde sezeryan dogum yaşayan anneler tecrubelerini paylasabilir mi hangisi sizin icin daha iyiydi(tabikide herkesin süreci cok farkli) ama ben gebeligimin basindan beri bir doktora gittim oda normal dogum yaptirmiyormus.Baska doktora yonlendirim seni demişti ama bende kendi doktoruma cok guven duydugum icin onu birakmak istemiyorum.Planlı sezeryani öneren varmı:) ilk gebeligim.