Sevvalll42 MustafaHilal her ay belirtim arardım kendimi hamile kaldığım ay tamamen 0 belirtiyle öğrendim hatta dalge geçiyordum ay bide 0 belirtiyle hamileliğimi öğreniyomuşum diye 😂
Hdn01 Sevvalll42 hayırlı olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşaAllah 🌹 acaba sağda mı yoksa solda mı hissediyorsunuz bebeği 😊
anneadayi__ Hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah 🙏 Bende yaptım yüzük çin takvimi vs ne yaptıysam kız çıktı suan 14+2 olduk bakalım diğer dpktor randevumda cinsiyeti öğrenirmiyz başta sağlıklı olsun ama kız istiyorum bakalım🤷♀️😀
Ayshes20 Sevvalll42 yani inşallah bi tahmin de bulunur 🥰 hayırlı olsun tekrardan canım sağlıkla gelsinler inşallah🤲🥰
Gizemismail @Hdn01 benimki ilk andan şuana kadar hep sağ tarafta hiç yer değiştirdiği kesinlikle olmadı ve cinsiyetimiz kız 🥰 22 haftalık olduk bu arada
Hdn01 Gizemismail Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah🌹 🤲🏻🥰 kaç haftalıkken hissettiniz ☺