Damla________ walla ben her sigara içtiğimde kendime cok kzııyorum cok zor durumdayız aslında bu konuda bir destek alınmalı ama hamile olunca x bir ilaç vb de kullanamıyorsun bu hormonlardan zaten bir gün gergin bir gün ağlak r gün neşeliyizzz bide sigara sorunumuz war 😰 ben sigara yüzünden günds nerdeyse 1 kilo mandalina muz falan yiyorum süt yogurt düşün iyi gelsin bebegime diye