papatya2412 K doktora görünün aynısı benim başıma geldi halbuki Sancım varmış farkında değilmişim çok sert canım çok açıyordu benim de Vücuttan vücuda kişiden kişiye değişiyor bana da normal dediler benim içim rahat etmediği için gittim halbuki enfeksiyondan dolayı Sancım varmış erken doğum olabilirdi çok şükür önlem aldık