GuzelMelegimm bende spinal sezeryan düşünüyorum. Aklımdaki birkaç soruyu sormak istiyorum size.
Ağrılarım oldu yazmışsınız pişman mısınız?
Elbise yanınızda bulunsun demişsiniz, alt üst takım daha rahat olmuyor mu? elbise biraz rahatsız olur gibi düşündüm ben hep alt üst takım alırım diye plan yapıyordum.
Yürüyüş yapmaya ne zaman başladınız? Hemen yürüyüş yapmak daha hızlı iyileşmeyi sağlıyor diyorlar doğru mu?
şimdilik aklıma gelen sorularım bunlar cevap verip aydınlatabilirseniz beni çok sevinirim :) malum tecrübe dinlemek çok önemli bu konularda :)