Beybyi sonuç çıktığı gibi hemen düşmüyor, sağlık ocağı onay mı veriyor veriyi mi çekiyorlar ne tam hatırlamıyorum Şuan,bi İşlemler bişeyler yapıyorlar oraya düşmesi için, ben gitmeye üşenmiştim sağlık ocağına e nabıza da düşmek bilmedi telefonla öğrenene kadar uğraşmıştım kaç saat :)