Ben panorama da yaptırdım pahalıydı diğer firmalara göre 16bin civarı ödedik. Şuan 3.kez kan aldılar sonuç vermediler 1 aydır, 2 hafta 2 hafta bekliyorum. Sonuç tam 14.gün geldi ve kanınızda bebeğin dna’sı yeterli değil dediler bin pişmanım bu firmaya yaptırdığıma