Kızlar evden çalışıyorum isim rahat sayılır laptoplayim ama aşırı halsiz hissediyorum . 37 ye kadar çalışırım dedim ana her an pes edebilirim haftada 2 gün iznim var bu arada istediğim de ise ara verip dinleniyorum ama batıyor gözüme yinede çalışmak . Diren 1 ay fazladan ek maaş yemek parası artı fazladan 1 ayın olacak diyorum ama ay bilemiyorum . İzinli günleri çıkınca 16 gün daha calismam lazım sizde durumlar nasıl