Kızlar selam yeni doğum yağtım bebeğime d vitamini başlayacağım hava çok sıcak dışarda tutamıyorum buzdolabına koysam çok soğuk oluyor damlatmak istemiyorum o şekilde. Dolaptan çıkarıp 2 saat bekletip damlatsam sonra tekrar dolaba koysam bozulma olurmu acaba ya yada sizler nasıl kullanıyorsunuz rica etsem yardım