Hatice5258 Merhabalar Afedersiniz göğüslerinizde ya da göğüs uclarınızın etrafında kaşıntı var mı? Bende durdurak bilmeyen bi kaşıntı var göğüs ucu hassas bi yer ve rahat rahat kaşıyamıyorum bile bu kaşıntı için bildiğiniz bi krem var mı?
Rabiul Hatice5258 benimde vardı 26-27. Haftalarımda çalıştığım için hiçbir şey yapamıyordum deli gibi kaşınıyordu sadece hem pişik olmuş hemde alt kısmı çatlamıştı doktorunuza danışıp krem isteyebilirsiniz evdeyseniz sütyen vs giymeyin kuru tutmaya çalışın
SancarMom Hatice5258 ben 10. Haftamdan itibaren kaşınmaya başladım malesef hiç bir şey geçirmiyordu ama bio oil yağını düzenli sürdüm şuan 25. Haftamdayım nadirde olsa kaşınıyor
Alinrabia Rabiul 28 haftalıgım bnmde ıkı gundur kasıntım cok süt bırıkmesınden oluyormus asırı canım yanıyor
Rabiul Hatice5258 benim de kuru başlamıştı ondan sonra sütyenin altındaki demir kısımlardan yukarıya doğru terlemeye ve çatlak oluşmaya başladı