Esum48 Kivircikkuala doktor bana yazdi da bana cok sekerli geldi midemi bulandirdi ben pedia kullaniyorum
efgoksen Kivircikkuala bende gebelık yok ama doktorum yazdı 4damla nasıl kullacagım yani direk kasıga mı damlatıp kullandınız ekmekle falan mı