Aytenorhn ben göğsümdeki şişlik ve sertlikten anlıyorum öyle olduğunda dolu oluyor bazende yumuşacık ve inik oluyor o zamanda sütümün az olduğunu hissediyorum zaten bebeğin emmesinden de anlıyorum göğsüm doluyken şapırdana şapırdana emiyor ama boşken sürekli memeyi ağzından kaçırıp bağırıyor.
Ben sütüm az olduğunda kuru kayısı hoşafı Rezene çayı bol su içiyorum kayısı sanırım arttırıyor onun faydasını gördüm birde dereotu ve yeşil yapraklı salata bol yediğim günlerde bebiş şapırdana şapırdana içiyor🙂😊