Fatmabyrm33 Kizlar hastalığıma daha 4 gün var ama bir kaç gündür yoğun bir akıntım var hamilelikten veya hastalıktan önce normalmi bu durum bu kadar yoğun beyaz akıntım daha önce olmamistı.
Betsin Fatmabyrm33 bende aynı durumdayım adetime 4 gün var 3-4 gündürde ara ara vuran kasık sancım ve fazla akıntım var inşallah hamileyizdir 🥹 test yaptınız mı
Fatmabyrm33 Hayır yapmadım akıntım yoğunluğu kesildi iki gündür sadece belim çok ağrıyor bugün aşırı ağrıdı başkada bir belirtim yok herşey normal hasta olcammi diye bekliyorum şöyle bir 10 gün felan gecikme olunca test yapcam