Cennetkusu192 vallaha ben doktorlarida anlıyorum gerçekten insanlarla uğraşmak kolay değil herşey karsiliklidir. Biz biraz anlayışlı olursak oda olur. Ama tabi ben 4 senedir neler çektiğim için doktor konusunda çok urkegim.🥺 4 sene çocuğum olmadı cam sakura da tedavi gördüm yüzlerce tedavi sonra başka doktora gitmeye karar verdim karın içi yapışıklıklarim varmış rahimim sola yatmis tüpüm tıkanmış ameliyat oldum bu yapisikliklarda bekarken yumurtalık kisti ameliyatı olmuştum ondan dolayı olmus ve şimdiki ameliyattan 4 ay korunduktan sonra 2. Ayımda gebe kaldim 🥺 şimdi ilk kontrole gideceğim işte gebelik için 🤰