Kızlar sabırlı olun kasımda kürtaj oldum mayısta tek tüpümün kapandığını açılmadığını öğrendim temmuz ayında klomen tedavisine başlayacakken hamile olduğumu öğrendim. Ama hiç hayırlı bi zaman olmadı aylardır beklediğimiz hamilelik kaynanamın evime geldiği ay oldu ve eşimle aramızı öyle bi açtı ki eşimle yatakları ayırdık 3-4 gündür. hala utanmadan evimde kalıyor 2 hafta önce öğrendim ağlamadan gün geçirmedim hayırlı zamanda deyim. Ben klomene başlayacağım ay ne olur bu ay hamile kalsam ilaç kullanmasam diyodum çok yanlış yaptım. Bana dua edin lütfen bu stresle bebeğim tutunur mu büyür mü kalbi atar mı bilmiyorum yarın randevum var büyük ihtimal tek gideceğim Allaha havale ediyorum bana bu durumda bunu yaşatanları