Hknbsr Merhaba kızlar nasılsınız. Bebişime isme özel çikolata yaptırmak istiyorum. Önerebileceğiniz sayfa var mı ? Sizler neler yaptırdınız birbirimize fikir olsun 😊
GamzeDerk Hknbsr merhaba ben buradan hem madlen yaptırdım hemde magnet yaptırdım çokta memnun kaldım, hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏🏻 https://instagram.com/dokmecikolata?utm_source=ig_profile_share&igshid=c521si26hwmb
Deletedmom431 Hknbsr https://instagram.com/bebek_cikolatasi?utm_source=ig_profile_share&igshid=61uth0ir2fv9 canım ben burdan yaptırcam ablam da burdan yaptırdı cok güzel 👍🏻
Deletedmom434 Hknbsr doğum yaptığım yaptığımda da hacı şerifin çikolatalarını dağıttım herkes bayılmıştı
Hknbsr GamzeDerk hemen bakıyorum teşekkür ederim. Amin canım rabbim hepimize nasip etsin bu güzel duyguyu inşallah .
Aslikannnn Hknbsr https://instagram.com/bebek.atolye?utm_source=ig_profile_share&igshid=11adgqc5nqpf2 Ben burdan yaptırdım 60 lı pelit marka çikolata birde flama yaptırdım 95 tl tuttu +8 tl kargo ekleyince 103 tl ödedim pelit çikolatalar güzel sayfada fiyat listesi var Cnm inceleyebilirsin.
Minaevra Merhaba canım instagramda ilkhayaller kullanıcı adıyla bi sayfa var fiyatlar cok uygun bende oradan yaptırıcam bence bi göz at derim
Minaevra O da pelit birinci marka ve bi tane de anahtarlıknhediye ediyolar 100 adet 100 tl 70 adet 80tl 50 adet 65 tl
Nzlmmk Hknbsr hacı Şerif ten yaptırabilirsin instagram dan bakabilirsin çikolata görsellerine çikolataları güzel oluyor tavsiye ederim