Melosum34 Kızlar çok afedersiniz ama ben 5 gün olacak bugün lavaboya çıkamıyorum karnım taş gibi ve ağrıyor ne yapmam gerekiyor çok ağrım var 🥲🙏
cLearQueen Melosum34 bende de seker var kuzum kullanmistim. Doktorum verdi. Kabiz olmak ıkınmak daha kötü.
cLearQueen Melosum34 malesefffff malesef…..kancinci haftadan beri sekeriniz var insulin kullaniyo musunuz
Melosum34 cLearQueen benim bekarlıktan beridir var insülin kullanmam gerek ama kullanmiyorum diyetle dengeliyorum
Melosum34 cLearQueen ama 1 doğum yaptım oğlum oldu sezeryan ile yapılıyor şeker olunca buda ikinci olacak inşallah
cLearQueen Melosum34 allah bagislasin ogluşunu 😊 ben insulin kullaniyorum malesef ona ragmen arada 150 falan cikar tokluk 1 saat ya da aclik 100 falan.. haftada 1 kez 🥲 insallah zarari olmaz cok korkuyorum.. bana umut oldunuz masallah evladiniz varmis
Melosum34 cLearQueen benimde sürekli şekerim düşer ama hicbir ilaç kullanmıyorum şeker ve tiroit için hamileliklerim boyunca sadece mide bulantısı olduğu için prilam kullanıyorum oda bir süre