Dml991 Merhaba 33. Haftama giriyorum bebeğim kilo alsın diye ne yememi önerirsiniz var mı doktorunuzun verdiği bilgiler ?
Eda1254 Dml991 yani bence et ve benzeri türler bebeğe değil anneye yarıyı tabiki gerekli besinler ama bence bebeğe en çok yarayan şeyler meyveler ben genelde yani çok iyi bişey değil ama ilk bebeğimde et vesayre tiksinirdim meyve türünü çok yerdim ve bebeğimin kilosuda iyiydi yani benimle hemen hemen aynı kiloda olanlarla aynıydı idealdi
cLearQueen Eda1254 meyvenin fazlası gereksiz şeker oldugu icin bebek sekerden kilo aliyor.. her seyden dengeli tüketmek lazim protein k.hidrat süt ürünü seker…
Eda1254 cLearQueen fazladan kastım oturup kilo kilo yemek değil yani ama en azından düzenli yemekten bahsediyorum aşırı et yemek yada et vesayre bebeğe çok kilo aldirmiyo onu kasdettim çünkü benimle aynı zamanlarda bı arkadaşım herşey yerde eti neredeyse her gün yerdi aserirfi ben okadar et seven biri değilim ama olabildiğince kuru yemiş vesayre herşeyden almaya çalıştım vitamini benim bebeğim daha kiloluydu o 2.700 doğurdu
sb17 Dml991 ben süt, biraz meyve, yulaf falan karıştırıp içiyorum, yardımı oluyor gibi geliyor. Aynı zamanda et, balık, tavuk, peynir falan tüketimine de dikkat ediyorum
cLearQueen Eda1254 protein bebek gelisimi icin cok onemli. (Ozellille yumurta) mutlaka tuketmem onerildi 2 farkli doktor tarafindan.. aynı zamanda kilolu bebek sağlıklı bebek demek degildir
Eda1254 cLearQueen iyide ben kilolu bebek iyidir demedim hanfendi her dedigimi carpitmayin lütfen tüm proteinleri saymadım zaten protein önemli tabiki bende bunu kasdettim yani başlık zaten bebeğe nasi kilo aldırırim farkındaysanız bende hatiadigim kadarını söyledim çok zayıf bebekte iyi değil bebek icinde zor anne içinde bazı besinler bebeğe her açıdan yarıyı zeka kilo herşeyine etki ediyo oyüzden özellikle o besinleri düzenli tükenmek önemli