Karpuz1995 Ozgezfroglu bende sizin gibi hep sag kasık agrısı vardı ve böyle sanki bıcak batar gibi oluyordu agrısı cok köyüydü dün doktora sordum işte oda suyu bol icin dedi ondan aklıma geldi
Karpuz1995 Ozgezfroglu aynen canım olabilir sen yinede kontrol zamanı doktoruna tekrar bir Daniş canım önlem amaçlı sağlıkla alın inşallah bebeğinzii kucağınıza 🤲🌸