DidemUmut Beybitooo bugün 37. Hafta oldum doktor 3248 dedi bana haftasına göre fazla bir hafta önde dedi🙄🙄
hurremkrbg Beybitooo aramızda bir gün varr 😂 aynı haftada olduğum birilerini görünce çok seviniyorum nedense 🤗 ama ben kilosunu bilmiyorum yarın öğreneceğim 🤗
Beybitooo lamaan inanın hiç bişey yemiyorum doktorda midene baskı yaptığı için yiyip içemezsin diyor son 1 buçuk aydır kendim kiloda almıyorum galiba genetik ben 5 kilo doğmuşum 🫠
Cckesra @lamaan bizde 2060 gramdı o zaman bugün kontrolü vardı baya artış göstermiş 🫠yediklerimiz yarasın bebişlere 🐣
Kardelen19 Drylkn heseyimiz mi aynı olur arkadaşım bende 28+6 ikiz kız biri 1495 digeride 1550 gram boyları 37 cm dedi Dr😍 dünkü kontrol de
Tulay-Cam18 Cckesra merhaba bugün beta test verdim.<0.200 çıktı hamilemiyim acaba ? Lütfen yardımcı olurmusunuz
06Canan Alar-12 ay maaşallah bizim 33.haftamız daha 2 kilogram bebeğim dr normal dedi ama inşallah alır biraz daha