Kızlar internetten prodoctor marka test aldım. Adetimin gecikmesinin 6.günü. Uyandıgımda ilk idrarımla yaptıgım test çok silikte olsa bir çizgi bir karartı gördüm. Akşam merakımdan tekrar yaptım cok silik oldugu için kuruma çizgisi vs olabilir diye. Testte çizginin oluşabilecegi yer beyaz şerit şeklinde belirlenmiş sanki. Normal test kullanılmadan hic böyle gözükmüyor özellıkle kontrol ettim. Acaba bozuk mu sahte mi bilemiyorum. Bu marka kullanıp böyle problem yaşayan var mı?