Kızlar merhaba. İlk kez ovülasyon deneyeceğim. Adetim Pazar günü bitti ben halbuki cuma sipariş vermiştim testleri ama daha bugün ulaştı elime. Hemen bugün başlamak istiyorum ovülasyona. Bat 6 Haziran. Benimle beraber ovülasyon testlerimi takip eder misiniz? Bir de bu testi yapmak için herhangi bir saat var mı? Ya da dikkat etmem gereken hususlar var mı? Artı olarak pcos hastasıyım Duphaston kullanıyorum takviye olarak da Ocean Polysitol içiyorum.