Bebeginehasret biz tayin sebebiyle geldik. Karaçobana çıktı. Tam mahrumiyet bölgesi hiçbir şey yok. Merkeze çok uzak. Bir an önce bitsin de gidelim diyoruz. Burada özel hastane zaten yok devlet hastanesinde de kadın doğum uzmanı yok. Acil bir şey olsa gidene kadar Allah bilir nolur