NNour Şubat sonunda Düşük yasadım maalesef kürtajsız bir şekilde kendiliğinden düştü ve o gunden beri olan regl dönemlerımde kanamamda kucuk kucuk pıhtılaşmalr görüyorum normal midr? Bunu yasayan oldu mu?
Didem27 NNour bende düşük yaptım beş ay falan oluyor eşi kalmıştı yoğun kanama ile gttim hastaneye çok kötüydü sonra kürtaj ettiler bir aya yakın küçük küçük pırtı düştü az az kan temizlendi gtti sonra ama içinde bişey kalmasın seninde tek öyle kan düşsün sıkıntı yok
fatmagul3008 Düşükten sonra doktora gorunseydiniz keşke bende kürtaj oldum 2 kere benimde öyle oluyordu
B16M52 Bende Nisan da düşük yaptım evde düştü ama içerde parça kaldığından kürtaj oldum ona rağmen yine az az pıhtı şeklinde geliyordu olabiliyor yani ama genellikle pıhtı rahim duvarında ki eski kandan dolayı geliyormuş doktorum böyle söylemişti