Seddda Hacerd normal bence benimde ayaklarım şişmeye başladı doktora sordum son ayına yaklaştın normal dedi
merveoflu Hacerd 33.haftadayım son 3 haftadır bende aynı dertten muzdarip haldeyim 🙇🏻♀️ Buz aküleri kullanarak şişlikleri indiriyorum anca 🙇🏻♀️