kizlar gebeligmi 37+4 de sonlandirmak istiyorum,doktor sorumluluk senin dedi, arkadasm 35-36 larda dogum yapti hicbir kuveze dusmedi,iyne yapilcak ciyer acilmasi icin.
suan 32+6 yim..
safra kesemde bobregimde tas var ve taslari tekmeyle oynaticak korkuyorum.