Hatice90 Fatmanur Temel’e gidiyorum ben çok memnunum.Naif ,insanı rahatlatan bir doktor kendisi.Tavsiye ederim sadece ilk başlangıçta randevu alma konusunda sıkıntı yaşadım ben ama takibine girdikten sonra düzene giriyor.Başak Hanıma giden arkadaşlarım var aynı şekilde memnuniyet oranı yüksek bir doktor kendisi