Ervazengin01 Kızlar şuan 14+5 im 16 olunca doktora gideceğim. Ayda 1 gidiyorum.Cinsiyet öğrenebilir miyim. Doktor nelere bakıyor.
sb17 Ervazengin01 bende bebeğin ölçülerine falan bakmıştı sanıyorsam, serviks uzunluğu, bebeğin eşinin yerleşmesi, bir de böyle şeyler. Cinsiyeti görürse söyler bence, ben 17.de öğrenmiştim