Masalnuray123 Kizlar tip1 diyabet hastasıyım insülin kullaniuorum şu an 35 haftalık hamileyim şekerim düşmüyor bugün de bebeğin hareketleri azaldı korkuyorum başına gelen var mı
asude456 Masalnuray123 bence hastaneye gidin bir kac gun yatirip kontrol altinda tutmaya calisirlar 315. Cok cok yuksek bi deger
Masalnuray123 cLearQueen yapıyorum aslında bilmiyorum ki bı anda yükseldi gece iğne vuruyorum vurduğum.halde hala aynı napicam bilmiyorum inan ki canım çok sıkıldı 😔
cLearQueen Masalnuray123 bisey olmaz allahin izniyle korkma. Vücudun aliskindir o sekerlere zaten… yarin ara doktoruna soyle mutlaka.. yuru dicektim saat 2 olmus…