Babymom07 latte35 yoo göğüs ağrısı herkeste olmaz canım bende hassasiyet olmuştu biraz ama ağrı vs olmadı hassasiyet de regl olacağında olduğu kadar öyle çok değil
Smyrmz Aydayım bu aya kadar hafif hafif şiştiler ama daha bu ay sızıları hissetmeye başladım bende hep derdim belirtileri yaşamıyorum ben mi garibim diye sonra baktım doktor sorun yok diyor takmamaya başladım gebeliğin keyfini çıkarmaya bak🥰🦦