Ervazengin01 Cmregzm normal canım gebelikte akıntı artışı oluyor. Kasık agkrisoda 3-4 aya kadar devam ediyor sonra azalıyor. Kese büyüyor ya bebek rahime yerleşiyor o yüzden aynı adet olacakmışsin gibi ağrın oluyor 😊