MelodyFairy Normalde beyaz geliyor ama dün küçük kahve yapışkan akıntı geldi neden olabilir Bugün 6. Günü aşılamanın
Anneyimbenanneya MelodyFairy şuan aynısı bende de oluyor koyu kahve gibi korktum bende peceteye geliyor sürekli
tatlibebegim_ MelodyFairy döllenme olursa 6 ve 7. Günler de oluyomuş inşallah seninkide öyledir canım
MelodyFairy Anneyimbenanneya jelimsi kahve demi seninde benim öyle🥹 Öyle bir akıntım olmadı daha önce ya şuan neden var fikrim yok
MelodyFairy Anneyimbenanneya yarın dolgusuna yazayım içim rahat olsun diye aklıma takıldı neyin nesidir acaba ya
mavi_anne23 MelodyFairy yerleşme olduğunda benimde kahverengi çamur gibi bi’de hafif ip kadar kırmızı akıntı geldi adet sancısı gibi sancı vardı öyle olmştu benimki
MelodyFairy mavi_anne23 doktoruma yazdım Normal beklediğimiz bir durum yazmış sinir oldum ney yani ilk defa böyle bir şey yaşıyorum sonuçta nasıl normal 😔🥹