xEndless evet benimde 5-6 haftalıkken düşüyordu hep çok geçmiş olsun üzüldüm tek tüpün alınmasına ama tek tüple hamile kalan çok bayan var inşallah seninde en sağlıklı şekilde olur🤲🏻 ameliyat zor değil aslında birşey hissetmiyorsun zaten uyutuluyorsun uyandıktan sonrası biraz zor anesteziyi atmak ama 1 gün sadece sonra rahatlıyorsun bi ağrı falan olmuyor ağrı kesici içiyorsun zaten düzenli kesinlikle olmalısın iyi bir doktor bulup.. hangi şehirdesin